Текущее время: 19 мар 2019, 06:11




 Страница 41 из 43 [ Сообщений: 634 ]  На страницу Пред.  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 28 ноя 2016, 01:51 
ALFA-Куратор
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 14 июн 2012, 01:39
Сообщения: 1145
Откуда: Україна, Київ
Изображение

Изображение



_________________
"Всьо пройдьот... Так устроєн мір!.."
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 28 ноя 2016, 10:18 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
дякую



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 02 дек 2016, 13:27 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
шукаю впускний распред дальньої голови на 2.5 (має бути в ідеалі)



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 07 дек 2016, 15:39 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
кому цікаво
лобовуха пілінгтон 12.5кг
задне 4.5кг
задня боковушка 2.5кг
дверні 3+кг

ітого +-36кг



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 07 дек 2016, 16:02 
ALFA-Мужчина
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2009, 13:30
Сообщения: 320
Откуда: Киев(Отрадный)
t309 писал(а):
шукаю впускний распред дальньої голови на 2.5 (має бути в ідеалі)

Це я так розумію- новий?



_________________
AR166
Сергей 063434247О
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 07 дек 2016, 17:18 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
ні, новий сильно дорого коштує, має бути б.у але ідеал



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 07 дек 2016, 21:22 
ALFA-Шаман
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 авг 2010, 15:56
Сообщения: 2173
Откуда: Киев
t309 писал(а):
ні, новий сильно дорого коштує, має бути б.у але ідеал

Ідеал - це саме новий. :D


Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 08 дек 2016, 02:48 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
Slaven_33 писал(а):
t309 писал(а):
ні, новий сильно дорого коштує, має бути б.у але ідеал

Ідеал - це саме новий. :D


ок майже ідеал )))



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 09 дек 2016, 12:54 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 21 дек 2016, 02:53 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 22 дек 2016, 23:48 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
дослідження на тему Відмінності CF2 і CF3 підкапотного

Iveco 1 446 0880 резинове кыльце для ссальникыв півосей 18гр
46417339 сальник штока кпп (кортеко 22-28-4) 300гр оригінал як варянт взяти 21-28-4 (всеодно треба буде сточувати 1мм зі штока)
46453561 пильник штока кпп 320гр
відмінності між коробками
cf2 (вал задн передачі 60815583 присутнє резинове кільце 14457280), первинний вал 71716294, вторинний вал шестерня 46469399 RAPP 38/31
і cf3 (вал задн передачі 46783611 відсутне резинове кільце 14457280), первинний вал 71717933, вторинний вал шестерня 46776373 RAPP 37/30

відмінності по двигуну
блоки двигуна однакові (відмінності у датчиках детонації та пробці з ущільненням (CF2 60805079 і 60800578) (CF3 60574383 і 10261250) ніби як для зливу антифризу
ближні SN головки однакові 60630125
дальні DS головки різні (CF2 60630126) (CF3 60662827)
піддони однакові
кришки коліна зі сторони шківа різні (CF2 96412770) (CF3 60813228)
колінвали і маховики однакові
поршньові пальці різні (CF2 60655820) (CF3 60513792)
гільза і поршень різні (CF2 71714927) (CF3 71730037)
кільця різні (CF2 71712750) (CF3 71730038)
стопорні кільця пальців різні (CF2 60539484) (CF3 60513387)

по шатунах якось не дуже ясно номера ніби однакові але вроді як є різниця 123-456
60662848 ШАТУН ДВИГАТЕЛЯ C25 - 4-5-6 ЦИЛИНДРОВ
60662848 ШАТУН ДВИГАТЕЛЯ C24 - 1-2-3 ЦИЛИНДРА

верхні металеві кришки ГРМ різні
розпредвали і все що стосуєтся клапанів однакове
по ГРМ і клиновому ремню все однакове
генератори різні (CF2 60655296) (CF3 60672342) також різна проводка генератора, кріплення однакове
датчики положення розпредвала однакові
датчики положення колінвала різні
стартери однакові
тепловий захист і болти йог окріплення різні (CF2 60625754,10902124) (CF3 60669720,11567624)
катушки запалення однакові
термостати однакові (корпуса термостатів різні і датчики температури різні)
трубки з розвоздушкою різні
пробки бачка різні (CF2 60665757) (CF3 46742378)
радіатори і вентилятори однакові
повітряний фільтр все однакове
гофра різна
розходоміри різні
рампи і форсунки різні
дросселя однакові
впускні колектори різні відрізняются штуцерами
вихлопна система відрізняєтся в корні!!!

ходовка (підрамники однакові)
полуосі однакові
рульовка все однакове крім рейки (CF2 60670085северная європа або 60653055бразилия) (CF3 60670085) тобто скоріш за все однакові
трубки гура різниця в (CF2 60658191,60658203,60658204 ) (CF3 60669523,60669522,60669524)



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 24 дек 2016, 23:15 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
Изображение

Хто знає де оригінальні гідрики а де заминник і якого він виробника?



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 25 дек 2016, 01:14 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
Про допуски

BLOC-MOTEUR
- Alésage des cylindres (mm) :
• classe A..................................................... 87,985 à 87,994
• classe B..................................................... 87,995 à 88,004
• classe C.................................................... 88,005 à 88,014
- Dépassement des chemises (mm)...................... 0,01 à 0,06


- Ovalisation (mm)......................................................... < 0,01
- Alésage des paliers de vilebrequin (mm) :
• classe A..................................................... 63,657 à 63,663
• classe B..................................................... 63,663 à 63,669
• classe C .................................................... 63,669 à 63,675
- Défaut de planéité maximal du plan d’appui
culasse (mm)................................................................. < 0,1

VILEBREQUIN
- Diamètre des tourillons (mm) :
• classe A..................................................... 59,973 à 59,979
• classe B..................................................... 59,967 à 59,973
• classe C .................................................... 59,961 à 59,967
- Diamètre des manetons (mm) :
• classe A..................................................... 51,990 à 52,000
• classe B..................................................... 51,980 à 51,990
- Jeu axial (mm)................................................. 0,080 à 0,265
- Épaisseur coussinets de palier (mm) :
• classe A......................................................... 1,833 à 1,839
• classe B......................................................... 1,839 à 1,845
• classe C ........................................................ 1,845 à 1,851

PISTONS-SEGMENTS
- Diamètre des pistons (mm)* :
• classe A..................................................... 87,925 à 87,935
• classe B..................................................... 87,935 à 87,945
• classe C .................................................... 87,945 à 87,955
* Mesure effectuée perpendiculairement à l’axe du piston à une distance de
17 mm du bord inférieur de la jupe .

- Différence de poids entre les pistons (g) ......................... ≤ 4
- Diamètre axe de piston (mm) :
• classe A..................................................... 21,994 à 21,997
• classe B..................................................... 21,997 à 22,000
- Jeu à la coupe des segments (mm) :
• premier segment............................................... 0,40 à 0,65
• deuxième segment............................................ 0,40 à 0,65
• segment racleur ................................................ 0,30 à 0,60
- Jeu segment/gorge de piston (mm) :
• premier segment........................................... 0,035 à 0,070
• deuxième segment........................................ 0,035 à 0,070
• segment racleur ............................................ 0,025 à 0,060
- Jeu piston/cylindre (mm)................................. 0,050 à 0,069

BIELLES
- Diamètre tête de bielle (mm)....................... 55,511 à 55,524
- Diamètre interne bague pied de bielle (mm).... 20,005 à 20,015
- Jeu axe de piston, bague de pied de bielle (mm) :
• classe A......................................................... 0,008 à 0,021
• classe B......................................................... 0,005 à 0,018
- Différence de poids entre les bielles (g)........................... ≤ 2
- Épaisseur coussinets de bielle (mm) :
• classe A......................................................... 1,737 à 1,745
• classe B......................................................... 1,741 à 1,749

SOUPAPES
- Diamètre queue de soupape (mm)................. 6,965 à 6,980
- Jeu soupape/guide de soupape (mm)............. 0,020 à 0,050

Éléments constitutifs du moteur
BLOC-MOTEUR
- Alésage des cylindres (mm) :
• classe A..................................................... 87,985 à 87,994
• classe B..................................................... 87,995 à 88,004
• classe C.................................................... 88,005 à 88,014
- Dépassement des chemises (mm)...................... 0,01 à 0,06

page 22

RESSORTS DE SOUPAPES
- Longueur libre ressort externe (mm)................................. 45
- Longueur ressort externe sous charge (mm) :
• charge de 21,9 à 23,1 daN .......................................... 32,5
• charge de 43,1 à 45,0 daN ............................................. 23
- longueur libre ressort interne (mm)................................... 42
- Longueur ressort interne sous charge (mm) :
• charge de 12,4 à 13,1 daN .......................................... 30,5
• charge de 24,0 à 26,0 daN ............................................. 21

MOTEUR V6
CULASSES

RÉSISTANCE DU DÉBITMÈTRE D’AIR À FIL CHAUD

- Défaut de planéité maximal du plan de joint (mm)......... 0,05
- Hauteur mini après rectification (mm)......... 134,85 à 135,15
- Diamètre sièges de poussoir hydraulique (mm). 33,000 à 33,025
- Diamètre paliers d’arbre à cames (mm)...... 27,010 à 27,036
- Diamètre extrême guide de soupape (mm) :
• origine . admission.................................... 12,040 à 12,051
• origine . échappement............................... 12,050 à 12,068
• rechange . admission................................ 12,053 à 12,064
• rechange . échappement .......................... 12,064 à 12,082
- Diamètre interne de guide de soupape (mm) . 7,000 à 7,015
- Diamètre externe siège de soupape (mm) :
• admission.................................................. 34,600 à 34,616
• échappement ............................................ 30,100 à 30,110
- Augmentation du diamètre externe (mm)......................... 0,3
- Angles siège de soupape (zone de contact).......... 90° ± 20’

ARBRES À CAMES
- Diamètre des tourillons (mm)...................... 26,959 à 26,980
- Jeu axial (mm)................................................. 0,060 à 0,201
- Levée nominale des cames (mm).................................... 9,3
- Diamètre poussoir hydraulique (mm).......... 32,959 à 32,975

Lubrification
- Qualité d’huile................. SAE 10W40 ACEA A3-96 API SJ
- Capacité après vidange (en l).......................................... 6,4
- Pression d’huile à chaud (en bar) :
• au ralenti....................................................... 0,2 à 0,4 mini
• à 5000 tr/mn................................................................... 3,0

POMPE À HUILE
- Jeu radial entre corps de pompe
et engrenage (mm).......................................... 0,025 à 0,075
- Longueur ressort de soupape de retenue pression d’huile
sous charge (mm) :
• charge de 15,9 à 16,9 daN .......................................... 33,3
• charge de 13,8 à 14,8 daN ............................................. 36

Refroidissement
- Capacité (en l).................................................................. 9,2
- Pression d’ouverture du bouchon (en bar)..................... 0,98
- Thermostat :
• début d’ouverture (en °C)........................................ 85 à 89
• ouverture maximum (en °C).................................. 97 à 101
• course (mm)................................................................ ≥ 7,5
- Enclenchement de l’électro-ventilateur (en °C) :
• 1ère vitesse........................................................................ 95
• 2ème vitesse..................................................................... 102

Allumage - Injection
- Ordre d’allumage...................................... 1 - 4 - 2 - 5 - 3 - 6
- Bougies d’allumage....................................... NGK R PFR6B
- Résistance injecteur (en Ω)................................. 15,9 ± 0,35
- Résistance du débitmètre d’air à fil chaud
(contact 1 - 3 à 25°C) (en Ω).............................. 2000 ± 100
- Résistance sonde de température eau moteur
à 20°C (en Ω).................................................... 2300 ± 2600
- Résistance actuateur boîtier papillon (en Ω)....... 1,25 ± 0,25
- Résistance capteur de régime moteur à 20°C,
contact 2 - 3 (en Ω)................................................. 860 ± 10
- Résistance réchauffeur sonde Lambda à 20°C,
contact 3 - 4 (en Ω)................................................. 9,0 ± 0,5
- Résistance électrovanne de recyclage des
vapeurs de carburant (en Ω)....................................... 26 ± 4

CIRCUIT DE CARBURANT
- Circuit sans retour avec régulateur de pression intégré à la
pompe à carburant.
- Pompe à carburant :
• débit (en l/h)............................................................... ≥ 110
• pression (en bar)............................................................... 4
• courant pour une tension de 12 V (en A).................... ≤ 7,5
- Régime de ralenti (tr/mn) ........................................ 700 ± 30

Couples de serrage (en daN.m)
- Chapeaux de palier de vilebrequin (écrou M12)..... 8,4 à 9,3
- Culasses (vis M12)...................................... 2,4 + 2,6 + 240°
- Chapeaux d’arbre à cames (vis M8)....................... 1,8 à 2,0
- Carter d’huile (vis M7)............................................. 1,3 à 1,6
- Bouchon de vidange huile moteur (M22)................ 6,4 à 7,9
- Volant moteur (vis M10)...................................... 11,6 à 12,9
- Chapeaux de bielles (écrou M9)............................. 5,4 à 6,0
- Poulie de vilebrequin (distribution et accessoires)
(écrou M28)......................................................... 20,0 à 24,7
- Tendeur de ditribution (vis M8)................................ 1,7 à 2,1
- Poulies d’arbre à cames (vis M10).......................... 6,8 à 8,4
- Pompe à eau (vis M6)............................................. 0,7 à 0,9

1 Support moteur avant
Serrage des écrous (M10) de fixation
au moteur : 4,2 à 5,2 daN.m
Serrage de l’écrou (M8) de fixation
au tampon : 1,9 à 2,3 daN.m
2 Tampons élastiques
Serrage des vis (M8) de fixation :
3,1 à 3,8 daN.m
3 Tirant de réaction
Serrage des vis (M10) de fixation :
4,2 à 5,1 daN.m

4 Support moteur arrière
Serrage des vis (M16) de fixation au
moteur : 10,2 à 12,6 daN.m
Serrage de la vis (M12) de fixation au
tampon : 8,8 daN.m
5 Support moteur côté BV
Serrage des vis (M10) de fixation :
4,2 à 5,1 daN.m


Последний раз редактировалось t309 25 дек 2016, 01:37, всего редактировалось 2 раз(а).


_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 25 дек 2016, 01:14 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
гугл транслейт

ДВИГУН BLOCK
- Діаметр циліндра (мм):
• Клас ............................................... ...... 87,985 до 87,994
• Клас B ............................................... ...... 87,995 до 88,004
• Клас C ............................................... ..... 88,005 до 88,014
- виступання гільзи (мм) ...................... від 0,01 до 0,06

- Округлість (мм) ............................................. ............ <0,01
- Свердлення підшипники колінчастого вала (мм):
• Клас ............................................... ...... 63,657 до 63,663
• Клас B ............................................... ...... 63,663 до 63,669
• Клас C ............................................... ..... 63,669 до 63,675
- Максимальне відхилення від площини плану підтримки
Ярмо (мм) .............................................. ................... <0,1

Vilebrequin
- Діаметр цапфи (мм):
• Клас ............................................... ...... 59,973 до 59,979
• Клас B ............................................... ...... 59,967 до 59,973
• Клас C ............................................... ..... 59,961 до 59,967
- Діаметр шийок (мм):
• Клас ............................................... ...... 51,990 до 52,000
• Клас B ............................................... ...... 51,980 до 51,990
- Осьовий зазор (мм) ............................................ ..... 0,080 до 0,265
- Товщина оболонки підшипника (мм):
• Клас ............................................... .......... 1,833 до 1,839
• Клас B ............................................... .......... 1,839 до 1,845
• Клас C ............................................... ......... 1,845 до 1,851

Поршні-RINGS
- Діаметр поршнів (мм) *:
• Клас ............................................... ...... 87,925 до 87,935
• Клас B ............................................... ...... 87,935 до 87,945
• Клас C ............................................... ..... 87,945 до 87,955
* Вимірюється перпендикулярно осі поршня на відстані
17 мм від нижньої кромки спідниці.

- Різниця у вазі між поршнями (г) ......................... ≤ 4
- Діаметр пальця поршня (мм):
• Клас ............................................... ...... 21,994 до 21,997
• Клас B ............................................... ...... 21,997 до 22,000
- зазор в розрізі кільця (мм):
• перший сегмент ............................................... від 0,40 до 0,65
• другий сегмент ............................................ 0,40 0,65
• маслозйомне ............................................... . від 0,30 до 0,60
- Ізазор канавки кільця(мм):
• перший сегмент........................................... 0,035 до 0,070
• другий сегмент........................................ 0,035 до 0,070
• маслозйомне ............................................ 0,025 до 0,060
- зазор поршень / циліндр (мм) ................................. 0,050 до 0,069

шатуни
- Підключення Діаметр штока (мм) ....................... 55.511 до 55.524
- Внутрішній діаметр шатун кільце під палець (мм) .... 20.005 до 20.015
- зазо поршневий палець, шатун кільце (мм):
• Клас ............................................... .......... 0,008-0,021
• Клас B ............................................... .......... .005-.018
- Різниця у вазі між стрижнями (г) ........................... ≤ 2
- Товщина підшипників штока (мм):
• Клас ............................................... .......... 1,737 до 1,745
• Клас B ............................................... .......... 1,741 до 1,749

КЛАПАНИ
- Шток клапана Діаметр (мм) ................. 6,965 до 6.980
- Встановити клапан / напрямна клапана (мм) ............. 0,020 до 0,050

Клапанні пружини
- Вільна довжина пружини зовнішня (мм) ................................. 45
- Довжина зовнішньої пружини під навантаженням (мм):
• Навантаження 21,9 до 23,1 даН ....................................... 32,5 ...
• Навантаження 43,1 до 45,0 даН ....................................... ...... 23
- Вільна внутрішня довжина пружини (мм) ................................... 42
- Довжина внутрішньої пружини під навантаженням (мм):
• Навантаження 12,4 до 13,1 даН ....................................... 30,5 ...
• Навантаження 24,0 до 26,0 даН ....................................... ...... 21

КЕРІВНИКИ

ОПІР AIR FLOW обігрівається струною

- Максимальне відхилення від площини головки (мм) ......... 0,05
- Мінімальна висота після шліфування (мм) ......... 134.85 до 135.15
- Діаметр колодця гідрика (мм). 33,000 до 33,025
- Діаметр постелі розпредвала (мм) ...... 27.010 до 27.036
- Діаметр зовнішній направляюча клапана (мм):
• оригінал впуск .................................... 12,040 до 12,051
• оригіна випуск ............................... 12.050 до 12.068
• ремонт впуск ................................ 12,053 до 12,064
• ремонт випуск .......................... 12,064 до 12,082
- Внутрішній діаметр направляючий клапан (мм). 7,000 до 7,015
- Зовнішній діаметр сідла клапана (мм):
• впуск ................................................ .. 34,600 до 34,616
• випуск ............................................ 30,100 до 30,110
- Збільшення зовнішнього діаметра (мм) ......................... 0,3
- Кути сідла клапана (площа контакту) .......... 90 ° ±20 '

Распредвали
- Діаметр шийок (мм) ...................... 26,959 до 26,980
- Осьовий зазор (мм) ............................................ ..... 0,060 до 0,201
- Номінальна кулачки підйому (мм) .................................... 9.3
- зовнішній діаметр гідрокомпенсатора (мм) 32,959 до 32,975 ..........

мастило
- Сорт масла SAE 10W40 ACEA A3-96 ................. API SJ
- Ємність після зливу (в цьому) .......................................... 6.4
- Гаряче тиск масла (бар): ....................... 3.0
• простоює ............................................... ........ від 0,2 до 0,4 міні
• продуктивність ............................................ 5000 г / хв
OIL PUMP
- Радіальний зазор між корпусом насоса
і спорядження (мм) .......................................... .025 до .075
- Пружини зворотний клапан тиску масла Довжина
під навантаженням (мм):
• Навантаження 15,9 до 16,9 даН ....................................... 33,3 ...
• Навантаження 13,8 до 14,8 даН ....................................... ...... 36

охолодження
- Ємність (л) ............................................ ...................... 9.2
- Тиск відкриття Cap (бар) ..................... 0,98
- Термостат:
• початок відкриття (° C) ........................................ 85-89
• максимальне відкриття (° C) від 97 до 101 ..................................
• хід поршня (мм) ............................................. ................... ≥ 7,5
- Включення електричного вентилятора (° C):
• 1-й швидкості ............................................... ......................... 95
• Крок 2 ............................................... ...................... 102

Запалювання - Ін'єкції
- Випалювання замовлення ...................................... 1-4 - 2-5 - 3-6
- NGK Свічі запалювання ....................................... R PFR6B
- Опір інжектор (в Ом) ................................. 15,9 ± 0,35
- Міцність гарячої дротом витратоміра повітря
(Контакт 1 - 3 при 25 ° C) (в Ом) .............................. 2000 ± 100
- Датчик температури двигуна Опір води
20 ° C (Ω) .......................................... .......... 2300 ± 2600
- Опір приводу дросельної заслінки (в Ом) ....... 1,25 ± 0,25
- Частота обертання двигуна опір датчика при 20 ° C,
Зв'язок з 2-3 (в Ом) .......................................... ....... 860 ± 10
- Опір нагрівача лямбда-зонд до 20 ° C,
Зв'язок з 3-4 (в Ом) .......................................... ....... 9,0 ± 0,5
- Опір електроклапана рециркуляції
пари палива (в Ом) ....................................... 26 ± 4

Паливна система
- Ланцюг без регулятора зворотного тиску включені в
паливний насос.
- Паливний насос:
• витрата (л / ч) .......................................... ..................... ≥ 110
• тиск (бар) ............................................ ................... 4
• струм напругою 12 В (в А) .................... ≤ 7,5
- Швидкість холостого ходу (об / хв) ........................................ 700 ± 30

Моменти затягування (в даН.м)
- Кришки підшипників колінчастого вала (М12 гайка) ..... 8,4 до 9,3
- Головки циліндра (гвинт M12) ...................................... 2.4 + 2, 6 + 240 °
- Дерево Капелюхи кулачок (M8) ....................... 1,8 до 2,0
- Масляний піддон (M7 гвинти) ......................................... .... від 1,3 до 1,6
- Отвір для зливу масла двигуна пробка (M22) ................ 6,4 до 7,9
- Маховик (M10) ...................................... 11,6 до 12 , 9
- Шатуни Капелюхи (гайка M9) ............................. 5,4 до 6,0
- Шків коленвала (роздрібна та аксесуари)
(Гайка M28) .............................................. ........... 20,0 до 24,7
- Натяжна ditribution (M8) ................................ 1,7 до 2,1
- Вал Шківи розподільних валів (M10 гвинт) .......................... 6,8 до 8,4
- Водяний насос (гвинти M6) .......................................... ... від 0,7 до 0,9

кронштейн переднього двигуна 1
Закручування гайок (M10) кріплення
Двигун: 4,2 до 5,2 Н · м
Затягування гайки (M8) для кріплення
Буфер: від 1,9 до 2,3 Н · м
2 еластичні буфери
Затягування гвинтів (M8) для кріплення:
3,1 до 3,8 Н · м
3 реакція Drawing
Затягуванні гвинтів (M10) Кріплення:
4,2 до 5,1 Н · м

задній двигун 4 Підтримка
Затягування гвинтів (M16) кріплення
Двигун: 10,2 до 12,6 даНбм
Затягування гвинта (M12) для кріплення до
Буфер: 8.8 Н.м
5 Підтримка з боку BV двигун
Затягуванні гвинтів (M10) Кріплення:
4,2 до 5,1 Н · м



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
 Заголовок сообщения: Re: 156 2.5 sportwagon (в шапці попит на запчастини)
СообщениеДобавлено: 25 дек 2016, 02:26 
ALFA-Куратор

Зарегистрирован: 21 фев 2008, 21:22
Сообщения: 1203
по коробке

передаточные числа шестиступки такие
I - 3.5
II - 2.235
III - 1.52
IV - 1.156
V - 0.971
VI - 0.816
Reverse - 3.545
главная пара 3.937

шестерни на 6 передаче
(евро 2) 31/38=0.81578 что равно 253,2 км/ч при 7000 на 205/45/17 или 256,9 км/ч на 215/45/17
(евро 3) 30/37=0.81081 что равно 254,8 км/ч при 7000 на 205/45/17 или 258,5 км/ч на 215/45/17

тоесть на евро 3 более економичная но и более тупая 6 передача.

вопрос зачем они так сделали и какую оставить себе? я понимаю что ето минимальная разница но всеже давайте поразсуждаем!!! мне извесно только одно отличие етих моторов ето 2 лошадки в пользу евро 3

еще било б круто если б ктото смог разщитать какая мощность нужна для поддержания определенной скорости при извесном аеродинамическом сопротивлении вроде 0.31 но ето не точно тода можно било б расщитать какие шестерни нужни для идеально економичной 6 передачи для определенной скорости

теоретически на любой передаче при больших скоростях максимально економично держать обороти двигателя при которих он развивает максимальний крутящий момент но я не знаю насколько верно ето допущение.



_________________
Дякувати сюди ₦:4JgJEFjfj7YziUKXKFVS9gB9JjDeAncmR5 ฿:1C6gircuFWS6oE6ivUiHrxvafbjJQ3MbS5
Ніяких хабарів, відкатів, порушень законів та ПДР! https://www.youtube.com/channel/UCJIiqNIdrbPdNUrwKDUTtyA
Не в сети
 Профиль Отправить личное сообщение  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
 Страница 41 из 43 [ Сообщений: 634 ]  На страницу Пред.  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти: